måndag 6 juli 2015

Go och humoristisk helg...


Det är endel som sker nu dessa sommardagar.
Ibland fungerar det att närvara och ibland inte.
Årets Power Meet åkte vi bara ner för att närvara vid några timmar innan vi drog från stan :)
Ja det var varmt, men så otroligt härligt med sommar!!
Roligt att se lite folk och lite fina bilar såklart.
 


 (Mer foton kan komma senare)
Men "Hålan" levererade med en massa skratt och galenskaper.. underbara föräldrar.. fick sålt endel grejer på loppis... njöt av att bara vara... njöt av solen och värmen... njöt av att sitta i kassan vid bluesfestivalen med en massa skön musik bredvid mig och glada människor.. :)
Tack till alla besökare som kom dit, bra musiker, trevliga människor och vänner.
Dock klarade jag inte att vara kvar till slutet då jag drogs med en hemsk ME-huvudvärk innan jag ens hade kommit dit.
Men det var värt att pinas lite ;D

Jag är så tacksam att jag klarar att närvara och göra saker som jag mår bra av i själen ändå.
Man får göra det bästa av allt och jag är väldigt lycklig och välsignad :)
(Jag ler stort bara jag skriver detta så käkarna värker haha.. underbart att kunna känna så här.)

<3
  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar