söndag 12 juli 2015

Ljuva dagar...


Nu är kvällen kommen igen, men efter att jag vaknade imorse efter mina olika drömmar så kände jag mig sådär glad.
Har skrivit det i nästan varenda inlägg nu, men ibland känns den där glädjen så överväldigande och jag vet inte var den kommer ifrån..riktigt :D
 Jag trivs på något sätt fast jag inte gör något särskilt.
Behöver inte åka någonstans, och behöver inte vara sådär social, utan jag bara är och det känns så bra.
Kan t om se in i mina egna ögon i spegeln och le.
Jag börjar nog hitta till Mig nu, den Linda som jag hade tappat redan i ungdomen.
  

Så jag kände att rensning av sämre energier i hemmet med vit torkad salvia blev förmiddagens syssla.
Körde vidare med att våttorka golvet...
Så nu känns det klarare och lite lättare.
Det roliga var att strax efter detta räddade jag en stor geting, en stor fluga och en spindel som kom in och hälsade på... alla samtidigt :D
Och jo budskapen med dom förstår jag ;)
 

Ibland stannar jag bara upp och inser att det inte finns så speciellt mycket tankar kvar i detta huvud.
Från att ha ett ständigt överfullt flöde till en hel massa luckor skapar ro i mig, och leendet finns alltid med.
Jag sållar bort många tankar lättare nu och det är skönt att få slippa det där kaoset.
 

Jag drogs ut till min kraftplats igår då dottern åkte iväg med sina vänner på en sleepover.
Bara att få se alla djur och få känna det där tysta och trygga.
Hittade lite av naturens skatter också :)

Nu lockar nattens drömmar igen och med dottern hemma känns det inte lika tomt längre.
Är inte van att hon inte är hemma :D

Natti.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar