måndag 6 juli 2015

Smudging...


Vaknade i morse och hörde regnet slå som spön i backen, och skön sval luft tog sig in genom den lilla springan i den öppna balkongdörren.
Jag gillar dessa väderskiftningar som får allt att komma i balans, även jag :D
Och regnet ger liv.. det gillas mycket.

Känslan som kom över mig var att köra en sådan där "rensning" av energier och sådant i hem och kropp.
Dags att bränna lite vit salvia och få klar och ren luft.
Den materiella rensningen är ju snart klar och alla sådana saker är borta.
Eller alla hmm.. men de mesta av det :D

Jag har under lång tid nu känt att jag måste få "space" för att kunna jobba med mig själv.
Kärleksrelationer har jag valt bort för att jag inte har varit redo för det under denna tid.
Det tar mycket kraft till att även gå in i en sådan relation, och jag måste och vill komma längre på min väg innan dess.
Lär mig så otroligt mycket om mig själv och även andra.
Förstår hur mycket obalanser inom oss kan göra med våra liv, hur vi är mot oss själva och andra och mår i det.
Men jag har märkt att jag öppnar mitt hjärta mer och mer och har ofta känt förälskelsekänslor inom mig.
Det händer saker och det är häftigt :D
Jag njuter i mitt egna sällskap så jag har inget behov så av att ha en partner.
Men någon särskild jag känner så för har jag inte..än.
Det kommer när det kommer... och om jag vill..?
Jo, om den där personen som jag klickar med på olika plan kommer, så välkomnar jag det :)

Så kul när det sker saker.. allt jobb man gör ger resultat i en själv..
Det som andra människor är till för i våra liv, att ge varandra lärdomar..känslor av olika slag och nya vyer på vägen.
Men viktigast är hur och vad vi gör med allt ;)
 
Natti till er och njut av era drömmar!!

<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar