tisdag 25 augusti 2015

Efter vila kommer rörelse...


Förstår precis...
Blev lite budskap efter att ha haft en mor och dotter sushilunch innan hon började sin dag med upprop i skolan och lite ärenden.
Tror det här kommer bli bra.
Ja både för mig och dottern såklart :D
 

Idag är det både tvättstuga och rensning på G.
Fortsätter storrensningen här i hemmet, och är det någon som vill köpa lite kläder eller grejer osv, så hör av er ;)
(Foton finns under länken loppis här på bloggen också.)
Såklart behöver jag vila min kropp emellanåt för balanseringens skull.
 Har nog hittat en rytm som fungerar rätt okej tror jag allt.
Det som jag tyckte var så jobbigt förut och då frustreringen var total har nu övergått till acceptans.
Mitt nya liv behöver mycket vila för att läka efter alla dessa år med stress, aktiviteter/jobb och överfyllt sinne.
Förstår inte idag hur jag kunde överleva.
Än idag har jag svårt att kunna slappna av i kroppen.
Muskelspänningarna finns alltid där fast i lite mindre skala nu dock.
Tar tid att lära kroppen att kunna vara helt avspänd.
Jobbar med Yoga Nidran för att lära mig detta b la..

Just nu har jag funderingar på att besöka "Bruks" i Hålan på fredag.
Mina gamla och nya vänner där har ju sina gäng och liv.. och jag har ju dragit mig undan så smått eftersom jag inte klarar att vara så social som jag skulle vilja.
Behöver verkligen komma ut och se lite folk, träffa fina vänner och kanske även nya bekantskaper skulle vara kul och såklart lyssna på de sköna ukelelespelande FU*K med sina covers.
Man kanske skulle gå själv eftersom ingen verkar ska dit haha.. 
Nåja om någon kan tänka sig låta mig hänga på så hör gärna av er.. vänner som bekanta.. (och ja jag låter nästan desperat) :*

Nu är rasten slut och lite musik ska få mig att fortsätta det jag påbörjat.
Hoppet om att orka fixa allt detta överger mig Inte :P

<3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar