onsdag 5 augusti 2015

Ljuva drömmar...


Nu är mina drömmar så där intensiva och fyllda med händelser som jag skriver upp för att de fastnar i mitt huvud.
Min magkänsla säger mig att dessa ska jag se lite extra på och ta till mig.

I en dröm slet jag ur mitt paradisträd ur krukan.. rötterna var kvar och den fylliga jorden...
Såg växten i min hand då jag överlämnade den i en känsla av ilska och frustration till någon annan.
 Gjorde även likadant med en annan växt som jag ej såg vad det var för sort.

Budskap från Solöga:
PARADISTRÄD
"Se alltid till att ha dina resurser påfyllda.
Jag tar emot det jag behöver...
Se till att ha koll på ditt egna kretslopp med att ge och ta emot."

Ska klura lite... :))

Kan säga att gårdagens,- och nattens drömmar var fulla med händelser, känslor och intryck.
Mycket intressant att tolka där.

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar