lördag 22 augusti 2015

Vet ni...?








Det enkla är Livet.

Jag behöver inget spektakulärt, flådigt, speciellt och massor av något.
Jo kärlek får gärna vara i överflöd och glädje.

Just nu går jag sakta på stigen och stannar upp när något svischar förbi.
Låter vindpusten ta tag i mitt hår och ser på när det försvinner ur mitt synfält.

Dagens lilla cykelutflykt var precis det jag behövde.
Känna sanden mellan tårna och se små söta barn och hundar leka i solen.
Jag låter allt vara som det är nu och varje dag är en ny sida där jag släpper in det som gör mig gott.
Som en påminnelse från holistiska yogan i torsdags..
Ha mina rötter i jorden och våga släppa ut det som inte ska vara inom mig, att kunna andas mjukt och lätt så inga låsningar finns i flödet från hals och nedåt, och hitta min rymd...
Det är otroligt hur mycket som vi lägger inombords och låsningar som skapas med allt som sker i livet.
Hur mycket som faktiskt sker med våra kroppar när vi kämpar med att hålla allt inom oss.. låter våra rädslor och vår falska trygghet styra.

Jag känner hur stor förändring som skett med mig och jag kommer fortsätta att utvecklas och lära... varje dag.
Häftigt, och det är så skönt när en liten förändring sker!!

<3  
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar