onsdag 9 september 2015

Det finns hopp i världen och i våra liv...




Min kraftplats i skogen i tysthet.. bland alla djur som lever sina liv..
 

Med ny fas kommer nyfikenhet, lycka och harmoni.
Jag vet att många i vår värld just nu är inne på sin nya fas och som behöver få känna samma lycka och harmoni som jag.
Allt är inte på topp såklart men jag kan ändå känna dessa känslor.
För några år sedan trodde jag aldrig man kunde förändra hela sin inre värld till att må så här bra.
Jag trodde man kunde känna välmående lite smått då och då men inte alls så här trots lite motgångar och en bråkig kropp.
Så Ja Allt går att förändra om man vill på riktigt och hittar de rätta nycklarna för just en själv.

Med hela mitt hjärta sänder jag hopp till alla där ute som kommit vilse i sina liv och de som kämpar med att finna harmoni och lycka trots att de fått lämna sina hem och de själar de älskar :*

<3


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar