måndag 7 september 2015

En liten förklaring...

Sitter nu i soffan och har en vacker tavla utanför fönstret.
Himlen har otroliga färger och molnskulpturer i solnedgången.
Kom även på att i denna process jag haft under den senaste tiden så har jag även rensat bland "mina vänner" på sociala sidor (de få).
Lite då och då...
Vissa har kommit till och vissa har fått gå..
Det är inget elakt menat utan bara för att jag ej har träffat dessa i verkliga livet, inte har någon som helst kontakt, eller att vi kanske inte har så mycket gemensamt.
Oftast får jag dåligt samvete av att göra så men som sagt ingenting är personligt och jag vill inte känna så längre <3
Det går ju att läsa mer om mig här dock för den som har lust :)
Jag tycker ju om er alla för det och jag gillar olika sorters människor.
En dag kanske allt ändras, vem vet.
Tiden får liksom ha sin gång och det blir förändringar och man får in olika människor under olika tider i ens liv.
Precis som det ska vara.
Men vännerna kommer alltid vara mina vänner trots att vi inte ses under vissa perioder eller hörs lika ofta.
Just nu har jag bara mycket med allt som sker, prioritera mina dagar så jag inte blir så dålig som jag förr har blivit och faktiskt börja göra sådant jag inte förut har orkat som att måla och vara kreativ på olika vis osv osv..
Det är även en stor hjälp för mig att bli läkt på.


Så med detta hoppas jag ni förstår att allt kanske inte är så lätt alltid.
Jag vill Ingen något illa.

Puss på er denna fina och mysiga höstkväll!!

Obs:
Har insett att jag är väldigt senil och vimsig och att jag ofta glömmer skriva ord eller så i meningar.
Ofta försöker jag korrigeringsläsa inläggen här, men det kan ändå bli fel :))
Ville bara påpeka detta då jag fick se att jag lagt in samma bild i två inlägg på raken.
Japp senil så det förslår.. har iallafall något att skylla på ;)
<3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar