torsdag 17 september 2015

En mycket fin torsdag...


Åh vilken skön dag det har varit med regn och mörka moln som har skapat mysstämning.
Jag gjorde klart min ena drömfångare och tillverkade ett par armband.
Så jag får ut lite av det jag skulle... vara kreativ :)

Tog mig senare till yogan och fick närvara på ett mycket ljuvligt pass.
Under savasana (vilan) skulle vi tänka oss som ett frö eller en kärna som låg inbäddad i jorden.
Skapa rötter och växa upp mot solen.... osv..
Och mitt träd blev ett persikoträd.
När jag nyfiken som jag är kollade i Solögas bok om just persikoträd:
Njut av alla kärlekens frukter.
Visdom: Jag tar för mig av livet.
Njut av kärleken/kärlekslivet.

Jo, ni ska bara veta hur mycket jag njuter av livet och Kärleken som finns just nu.. inte till något speciellt men.. :))

Sen fick vi även ta ett orakelkort på slutet.
Och jag fick såklart " Skydda dig själv från dåliga energier och rädslor." (Typ så..)
Tänk vad jag var dag tar fram den där jäkla bubblan runt mig och försöker skydda mig från allt det som inte gör mig gott.
Det går väl rätt okej fast det kan vara svårt haha.
Så ja det stämmer så bra med bilden av en med änglavingar och en stor sköld med ett ljus omkring sig.
Såg så mäktig ut och så stark.
En dag ska jag kunna handskas med alla energier på samma sätt som bilden visade sig för mig.

Efter yogan hade jag ett rus inom mig, adrenalin som knappt visste sina gränser.
Kändes som jag skuttade fram när jag tog bussen till Ica Maxi för att handla.
Och jag gjorde rätt val som gjorde inköpen innan helgen.
Tack för adrenalinet säger jag bara, för just nu ska det bli riktigt skönt att bädda ner sig efter dotterns och mitt lilla mys.

Natti!!

<3

  
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar