onsdag 2 september 2015

Jag är bra på att njuta...


Rofyllt på kvällskvisten.
"Smällen" har kommit och jag tar det med ro.. underbart att klara av att ta det så.
Man lär sig så länge man lever!! :D
Jag plockade fram mitt pyssel och alla pärlor för att göra lite nya armband.
Med fumliga händer gick det iallafall att få ihop några.
Det är skönt att vara kreativ och det är skönt att få meditera på olika vis.

Känns som jag inte har så mycket att säga dessa dagar.
Jag bara är..i nuet.
Glad när människor som man känt en bra energi med dyker upp efter en lång tid.
Ibland så är det så det ska vara.. ha kontakt för att det är meningen just då.
Behöver sådana själar i mitt liv, sådana som är öppna och djupsinniga... så jag kan tanka mer energi och försöka ha min rymd.
Jadå yogafröken, jag övar och övar.

Nu säger jag natti och önskar er en skön natt med fina drömmar :*

<3       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar