onsdag 16 september 2015

Leva livet, kom så ska vi leva, livet livet...


Efter att ha somnat tidigt så väcktes jag i tidiga gryningen av mina drömmar.
Jag vill vakna väldigt tidigt men kanske inte vid halv 4.
Dottern fixade sin morgon med allt som skulle göras medans jag tog min tid för att komma ur sängen, det gick lite trögt måste jag säga med en halvdöd kropp :D
Frukosten som ofta består av gröt med bär och lite krossade linfrön och annat mumsigt på toppen och egengjord mandelmjölk till slukade jag inte denna morgon.
Allt var nog väldigt trögstartat.
  



Men ut i skogen skulle jag.
Tur med vädret fick jag då jag tog målargrejerna och satte mig på min kraftplats.
 I flera timmar satt jag bara där för att njuta, måla och meditera.
Små pippisarna jobbade järnet bland träden.
Lät som skogshuggaren var ute men ack så fel man kan ha :D
Hoppas att de inte stressar ihjäl sig utan utövar mindfulness och njuter av livet som man ska göra.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar