torsdag 24 september 2015

Lite rullande höfter har ingen dött av... än...

Jag tror inte jag är riktigt frisk.
Har dansat runt här hemma idag.. vickat och rullat på höfterna i alla möjliga sorters danser (har inget namn på dom).
Jodå grannarna får underhållning flera gånger i månaden och detta är helt gratis.
Gissa om jag har höstrus och sprudlande lyckokänslor som måste ut :D
Denna tant vilar endel efteråt måste jag erkänna men älskar verkligen att bara släppa loss till både hård och fartfylld musik.
Har känt att jag verkligen lever på riktigt och drar till mig nåt bra just nu pga att jag verkligen inte tänkt några dåliga tankar och bara ser nåt bra i allt.
 

Eftermiddagen bestod i ett skönt magnesiumbad i meditationsmusik med epsomsalt, sesamolja och eterisk lavendelolja.
Hårinpackning och diverse annat med naturliga och ekologiska produkter var ljuvligt.
Går ut från badrummet och möter en dimmig lägenhet av rökelsen, så det kan bli :))
 

Budskapen denna dag blev dessa och det är väl inget nytt i min värld.. älskar´t.
 
 
Och nu är jag hemkommen från yogan och jag skulle bara vilja sätta på hög musik och dansa loss.. men gör det imorgon istället om kroppen känns lika ;)
Imorgon drar jag förhoppningsvis till Hålan och en annan Håla...
 
Vertikalläge i soffan med stearinljus är min sköna kväll.. och i köket hör jag min älskade dotter diska.. goa unge <3
Natti.
 
<3
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar