måndag 28 september 2015

Min helg i Hålorna...


Musik gör verkligen gott för ens själ.. den når alltid in hur man än mår och känner sig.
Den kan läka, sprida glädje och harmoni.
Därför jag älskar att låta tonerna sammanflätas med energin och musikers scenspråk.
De skapar olika känslor pga att de alla har sina sätt att uttrycka sig, men det som är gemensamt är passionen.
Alla toner vibrerar i olika delar av kroppen beroende på vilken ton det är.
Det är en häftig känsla.

Lördagen bestod av musik i olika genrer på "Out´n Loud" i Hedemora, och jag hoppas på att få återkomma inom en snar framtid :)
Dagen gav mig massor.. Tack!!

Kropp och huvud var inte direkt på topp vid hemkomsten men det var det värt, och jag var inte fullkomligt ledbruten.
Det tar sig så smått om jag balanserar, läker och lyssnar på min kropp.
Förr klarade jag knappt av ljud eller inga ljud alls.. och nu kan jag njuta av allt detta, fantastiskt!!
En dag så... en dag :D

 <3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar