onsdag 2 september 2015

Mys i höstdagarna...


Jag behöver skärpa mig med min kost för vad min kropp behöver... några av dessa råvaror är inte alls bra för mig dock.
Och vinet behöver inte min kropp alls, men gott är det med liten slurk då och då ;)
 
Jag har haft mysdagar men även fått saker gjorda.
Tackar universum för att min kropp inte blivit helt deckad än.
Den blir mörbultad och utmattad, och nej inte vanligt utmattad, men jag har sluppit grava influensasymptom etc.
Har inte mått så här "bra" som jag gjort länge nu förut.
Vet inte om det börjar läka så smått eftersom det har gått sakta framåt, eller om jag verkligen klarar att lyssna på min kropp 100% nu.
För mycket fysisk aktivitet eller stress och press fungerar inte.
Inte att vara för emotionell heller.
Jag kanske rent av börjat lära mig tankenskraft, mindfulness och allt vad det är väldigt bra nu :D

Nåja slutpratat om mitt mående med obalanser.. för nu.
Kan ju vara bra att veta lite vad som hjälper för er med ME tänkte jag, samt mina framsteg för mig själv.


Haha denna är ju bara för rolig.
Och jag håller med.. Snobben!! ;)

<3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar