tisdag 15 september 2015

Påskrivet och klart.. nu är nya bokens sidor blanka för nya kapitel :) ...


Min dröm sen jag var tonåring.
Jobbet som jag strävade efter att få och fick med en envishet trots min blyghet.
Det första skedet i mitt liv är förbi då jag nu pga mina obalanser (min sjukdom) fick lov att avsluta min anställning.
Jag har under flera år stretat emot FK med detta, men de sista åren har jag bara flödat med och tar allt som det kommer.
Förr var jag orolig och hade en rädsla för att hamna här, kändes som livet skulle ta slut på något sätt.
Nu känns det inget speciellt för livet fortsätter och jag är lika lycklig och harmonisk som vanligt :D
Detta är ju det som är meningen på min resa i livet.
Jag får läka i lugn och ro och nya drömmar väntar...
Kommer alltid ha mitt jobb i mitt hjärta och mina arbetskollegor, och vem vet hur framtiden blir.
Butiken besöks ändå ofta så jag insuper den atmosfären ändå.
Tacksam över vad dessa arbetsår på H&M har givit mig trots stress etc.
Jag blommade ut från någon som var otroligt blyg och tyst.
Lärde mig att stå i centrum och fick ta mycket ansvar.
Att ta emot olika sorters kunder (samt leveransfolk.. saknar lagret :D) och ofta få lyssna på dem när de delade av sig själva.

Nu är det bara att flöda vidare och ta del av nästa skede i mitt liv.. fortsätta läkningen och ta en dag i taget :)

Helt fri för att ta till mig det som kommer.
 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar