fredag 4 september 2015

Så lite är så mycket för mig... tacksam och glad...


Blir endel kreativ meditation för mig just nu.
Målar, skapar armband och grejer till drömfångare etc och städar och plockar så smått i hemmet trots att kroppen blir lite mörbultad, men utan influensasymptom dock måste tilläggas wohooo!!

Budskap genom klockslag är starkare igen efter en liten period med inte lika många...
Och det här med att få igenom flödet igen i min kropp utan blockeringar och dåligt intag av näringsämnen, ansamlingar av gifter och vätska osv osv kanske kommer arta sig sen en vacker dag.
Jag är så tålmodig så ;)
Men det är okej och vissa saker blir klarare för mig.
Är ju en hel vetenskap med att få balans i kroppen, men jag ger mig inte som ni vet.

Och ja, nu blev det ett sånt där tråkigt inlägg igen med min hälsa.
Men just nu är det lite att fixa i livet samtidigt som jag balanserar både knopp och kropp så jag inte ska bli dålig.
Det går ju superbra än sålänge, och jag känner mig mer levande än någonsin trots att jag är som en zombie i huvudet. (Där en överkänslig person som jag alltid förut har haft en miljard tankar och känslor på det.)
Jag kan hantera allt så mycket bättre nu och det gör mer gott för välmåendet och harmonin.
Att bli mer och mer medveten och gå djupare på saker och ting (alltså vad som skapar vissa saker, hur det skapar detta, vad ska förändras, förändra lite- mycket, hur känner jag av detta, hur reagerar jag, varför reagerar jag, vilken är kärnan inom mig till detta, OCH inte låta andra människor påverka något inom mig som är destruktivt pga deras obalanser, präglingar osv osv... man vet Inget egentligen och inte dom heller haha.)
Självklart är detta ingen lätt uppgift, men övning ger färdighet.
 
Och allt sånt där pappersarbete som samhället prackar på en (alldeles i onödan kan jag tycka) är en total förvirring för mig.
Mitt huvud är inte som det ska och jo jag känner mig rätt blåst måste jag säga i detta :))
Men det ordnar sig det med.
Jag ska bli läkt och hel har jag bestämt.
Och vara i Kärlek på riktigt och utan allt "onödigt", för det kan man väl få vara utan eller hur?! :)

Nu ska jag göra mig i ordning för ett besök hos min fina vän, och vad vi sedan gör får dagen och kvällen utvisa.
Ser framemot lite umgänge, prat, glädje och komma ut lite.
Lyx för mig som mycket är nuförtiden och att lite kan vara så mycket... så tänk på det <3

<3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar