måndag 28 september 2015

Under the blood red moon...

 Efter uppvaknandet av drömmen med skräckkänsla och en titt på fullmånen :))

Mitt foto på månförmörkelsen kl 5.11, dock med en massa moln.
 
Nattens fullmåne kom med Supermåne som fortsatte i Blodmåne.
Jag som alltid sover gott under fullmånar nuförtiden fast med budskapsfulla drömmar som brukar avlösa varandra så var denna natt helt galen.
Vaknade skräckslagen med ett ryck kl. 3.33 då en dröm handlade mycket om energier i våra kroppar.
Där människor ville läka mig eller ta mina energier ifrån mig, ta min själ...
Gång på gång försökte jag skydda mig och min rymd, och ta till mig vad olika kvinnor gav mig för råd och budskap.
Jag fick även ta tag i min rädsla med blygheten, att inte våga släppa loss inför andra.
Jag tog någons hand och följde själv med ut i dansens vimmel och åskådarna stod runt om och skådade vår frisläppta själ.
Jag var fri och rädslan försvann och jag skrattade och glädjen var total.
En endaste man var med i denna dröm, en med skägg som jag minns det.. någon jag ej riktigt vågade komma nära fast jag behövde sitta bredvid honom i regnet som föll.
Att skydda mig på den lilla tygbit jag satt på.
Tolkningar på detta finns med vår manliga-, (psyket/det mentala) och kvinnliga sida (det intuitiva/känslorna).. 
min rädsla och trygghet.. budskapen om att jag måste skydda mig mer från destruktiva energier som slukar mig och ej gör mig välmående.
Min känsla periodvis i drömmen var ensamhet.
Det som väckte mig var när en underlig gammal dam med skynke över huvudet och en gammal mörk klänning pekade snett bakom mig och mässade;
- Hon ska inte vara här, hon ska inte vara här.. flera gånger upprepade hon detta och rädsla med ilska genomsyrade luften.
Jag hann knappt reagera så tog denna kvinna eller varelse som det kändes som sina armar runt mig och höll mig fast i ett hårt grepp.
Det jag kände i den sekunden var total skräck, mörk energi som ville suga ur min egna energi.
Just då blev jag så rädd att jag vaknade med ett ryck och jag visste ej om jag drömde eller var vaken.
Kunde knappt röra mig av den känslan av rädsla.
Fick då till mig klockslaget eller siffrorna 3.45.
Trodde klockan var mer men min känsla stämde bra då den var 3.33.
Vad 3.4.5 betyder vet jag ej.

Betydelse av siffrorna 333..
"De Uppstigna Mästarna (Änglarna) är nära dig, med en önskan att du ska veta att du har deras hjälp, kärlek och kamratskap.
De uppmanar att du ska kalla på De Uppstigna Mästarna (Änglarna) ofta, särskilt när du ser många 3:or som i ett nster omkring dig."

Sen var det då dags för en andra dröm med själar som tog min svarta väska på ett ställe med dans, dryck och mat.
Ett skjul på baksidan av byggnaden med hemlösa och missbrukare.
Jag led med dom samtidigt som jag försökte finna min väska.
En go man med lortiga kläder kom fram och gav mig en ryggsäck och en jacka.
Dock tillhörde den en pojke som jag letade på i restaurangen.
Jag pratade en stund med den vänliga mannen och kände ingen panik för mina tillhörigheter.
Men på något sätt behövde jag hitta väskan.
Två tjejer tog tag i mig utanför toaletten och hotade mig på ett märkligt sätt.
De ville finna min vän och jag kände ett stort behov av att varna henne för dem för de kändes inte heller mänskliga på något sätt.. märklig känsla det där haha.
De var smått hotfulla och jag blev arg men samtidigt skräckslagen än engång.
Helt plötsligt vaknade jag med ett ryck återigen...
Klockan var 5.05.

"Livsförändringar i livsflödet som ej består av positiva eller negativa utan helt neutrala.
Förändringen kan vara ett svar på dina "böner" och fortsätt med att vara och känna dig tillfreds med ett lugn." 
 


Vid halv 7 ville den vackra stora glödande orangea månen fortfarande vara i skymundan för mig.
Den bestämde sig för att döljas av det enda stora träd som fanns i den vyn haha.
 

Lite halvt omtumlad efter natten och helgen så blir denna måndag en riktig vilodag.
Små symptom igår kväll gjorde att jag nu är tvungen att lyssna på varningar från kroppen tidigt.
Skapandeglädjen väntar på mig så drömfångaren och eventuell test av färger etc ska även påbörjas idag :)

Njut av er måndag på ert egna sätt :*

<3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar