fredag 11 september 2015

Ur dimman kommer solen...


Jag vaknar upp efter känslomässigt både bra och jobbig dröm.
Mycket som jag måste gå igenom med mig själv där och tolka det rätt.
Ute ligger en tunn dimma och hösten är verkligen på intågande.. underbara tid.

Tog fram min änglakortlek igår och drog än engång detta entreprenörs kortet.
Och tro det eller ej.. jag lyssnar, jag lyssnar ;D
Tack <3

Sen råkade jag då se en glimt av nyheterna imorse.
Undviker ju dessa då jag inte klarar att få alla dessa intryck som blir för mycket för mig som högkänslig.
Och för det andra skapar det bara negativa energier i vår värld.
Jag undviker absolut inte det som sker i världen men tycker det är bättre om vi gör något åt själva kärnan.
Det är fruktansvärt att människor ska behöva fly från sina hem och sitt hemland.
Fruktansvärt att människor ska bli skadade eller dö pga obalanserade människor som styrs av makt.. regler inom religion som ej ska finnas och annat skit.
Varför ens kriga?
Varför vara medberoende och stötta kriget genom att delta i hemskheterna?
Varför går vi inte på kärnan och försöker göra något åt det som är felet och som startar kriget från början?
På något sätt måste det bli ett stopp.
Hjälper inte att fly, för det kommer aldrig att sluta.
(Och detta kan tolkas på olika sätt av olika människor, men nu menar jag inte att människor ska stanna i drabbade områden utan något helt annat ;) )
Hur fortsätter vi och vad kan vi göra för att Alla människor ska få leva i harmoni och slippa kaoset och svårigheterna med allt som blir utav detta?
Tankar.... så mycket funderingar...
Jag förstår inte hur vi kan lyssna på maktmänniskorna som verkligen hjärntvättar hela världen och som får oss att bli deras boskap och testpersoner.
De kryper ju in i maskhål och förgiftar oss, varför förstår så väldigt få vad som pågår i världen kan jag undra.
Men jag ser ändå hopp om mänskligheten och jag ser ljuset trots att det kommer ta väldigt lång tid för oss människor att bli medvetna.
Vi måste vara i kärlek och våga se det lite längre än vad våra näsor räcker, så att säga :D

Nu ska jag fortsätta vara i mitt space och fortsätta inta starka häxbrygder och tinktur för att få bort de basilusker som har börjat ge sig tillkänna lite smått.
Inte ofta jag blir sjuk så här ska kureras naturligt som vanligt.
Alltså lyssna på kroppen och ta hand om mig själv utan kemikalier :)

Ta hand om er denna underbara höstfredag :*

<3 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar