onsdag 30 september 2015

Vill bara skapa ett lugn i mitt huvud och kropp...


Häromdagen satt jag mig i solen på balkongen för att vila och balansera min kropp.
Tog fram lite grejer för att göra klart min drömfångare.
Älskar att använda mina ofta fumliga händer för att tillverka nya grejer... meditation.
 

Och nu från ett inlägg om egots makt till min shopping :/
Jodå det blev påfyllning i lagret med massor av ekologiska förbrukningsvaror och produkter/råvaror.
Över 11 kg vägde kartongen.. puhh för mig med förtvinade muskler.
Men tandborstar, tandkräm, diskmedel och annat går ju alltid åt och skönt att slippa beställa eller köpa ofta och behöva tänka på när de tar slut :D
Gör allt för att mitt huvud ska få slippa ha onödiga tankar och därmed få balans i min kropp. 
 

Åhh dessa godbitar :P
Raw ekologisk choklad med bara nyttigheter, det är grejer det när kroppen skriker efter något i menstider.

Nu är min kropp halvdöd så jag ska försöka ta ett bad och stilla mitt lilla huvud.

Go onsdag på er!!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar