torsdag 29 oktober 2015

Coolt...


En väldigt tidig morgonpromenad i skogsspåret, med tystnad och en väldigt stor svart hackspett som tittade lite snett på mig och som fick mitt huvud att vakna.
(Kollade upp Solögas budskap om hackspetten: 
Ha mod att gå vidare.
Bryt med ditt gamla liv.
Min gåva till dig är att få livskvalite´.
Joodå det tackar jag för.. stämmer så fint så på det jag håller på med ;D )
Musik i ena örat med låtar som avlöste varandra som gjorde mig lite paff...
Min älsklingslåt "Three little birds"- Bob Marley, "Life"- The Pitastro och "I won´t let the sun go down on me"- Robin Cook...
Med texter som handlade om i stort sätt liknande saker :D
Sedan dök trädet upp och lyste upp min värld.
Tack för dig Världen och Universum.

Egentligen behöver jag inte bli paff längre av alla budskap som verkligen stämmer in.. en ny värld har öppnat sig för mig när jag börjar bli medveten om sådant här var dag.
Och jag börjar kunna känna in endel med.
Häftigt är det.
Mer övning behövs, och jag vill släppa på min osäkerhet och ta bort mitt skal helt som gör att saker blockeras.

Storskruttan vill att jag ska ta fram pendeln av olika orsaker (dock ska jag aldrig tala om svaren för henne), så får väl göra det nu när hon håller sig på sitt rum :))
Men först se Lyxfällan som jag tycker är rätt intressant.
Dock är nog vi här hemma "ekonomer med kontroll", så förhoppningsvis kommer vi aldrig att hamna i skuldträsket.
Varför skapa något man kommer må skit av bara för att ens ego ska få "njuta" för en stund?!

<3
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar