onsdag 7 oktober 2015

En satsning på den rätta vägen... är mitt val att släppa rädslan från mitt ego för att nå min passion och framgång...



Att vi människor inte lyssnar på det vårt innersta varje dag säger till oss.
Vi blir knuffade i den riktning som är vårt kall.. den rätta stigen, men vi väljer att stöta bort känslan för osäkerheten och rädslan i vårt ego.
Vi söker bekräftelse på att budskapen, känslan från vår intuition är sann genom andra eller från sådant här.. korten.
Men ändå lyssnar vi inte och söker hela tiden mer svar på det vi egentligen redan vet.
Vår hjärna vill inte gå efter vår själs visdom och vi skapar bara mer oreda i våra liv då vi följer egots rädsla för att följa vår passion och vårt hjärta.
Vi ger ursäkter till oss själva och andra om att vi inte kan följa och göra det som vi verkligen vill i våra liv eller det som gör oss friska och välmående.. vi gnäller och skapar oss en falsk trygghet där rädslan från egot gör att vi inte vågar ta steget ut.

Väljer vi som Korpen säger att låta alla gränser upphöra att existera och vara i vår andliga kraft, att allt är tillgängligt för oss och inga hinder finns, så finns framgången där för oss.
Ja för vad är vi rädda för?
Det är Vi som skapar alla yttre hinder <3
~Solöga~

Universum vet, och ja man får bekräftat det gång på gång på gång.
Jag Måste släppa min rädsla Nu!!
Återigen fick jag kortet där jag måste välja väg, att jag står inför valet...
Och genom vad ska denna väg ske och vad är på G... Hur.. ?
Jag fick svaret jag hela tiden vetat inom Mig...Tack <3
 Så eftersom jag har fler drömmar och fler tankar om det som ska göra mig Hel så måste jag släppa min osäkerhet och rädsla och släppa taget.
* För det första så kommer jag inte neka någon att köpa några av de alster jag t ex målar eller grejer jag gör själv, så hör av er ni som velat det ;))
Måste måla och tillverka fler/mer dock när jag har ork.

* För det andra och tredje så ska andra drömmar också bli gjorda!! ;))

* Och för det sista... Jag Är Hel.
(Få bort mina obalanser och läka det ska jag.)

Go middag på er denna härliga höstiga onsdag :*

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar