fredag 16 oktober 2015

Jag är funnen.. och försöker bara komma nära mitt inre barn och kunna komma till ro, äntligen...


Jag Var och Är en drömmare...
Lever i min djupa värld där allt finns och är i många nyanser.
Har fått höra att jag är mystisk så många gånger i mitt liv.
Men just dessa har sett Mig men oftast inte vågat stiga in där min själ bor.
De flesta vill inte stiga över min tröskel in till mitt hus för att det är så annorlunda mot hur de "bor", där allt måste vara lika som alla andras "boende" och där man inte vågar se olika nyanser eller hitta något annat som döljer sig längre bort.
Jag vet nu varför jag alltid varit nyfiken på själar som skapar från djupet av sig själva, de som är lite annorlunda... musiker, författare, dansare, konstnärer, hippies, sökare.. ja själar som är i flera nyanser, som tänker utanför ramarna, som går djupare än det vanliga och ser allt lite större.
Men jag har förr inte förstått varför.
Det var för att jag inte hade hittat Mig och inte vågade fullt ut visa vem jag var.
Man fick helt inte sticka ut från mängden.
Jag har äntligen funnit Mig och försöker få mitt inre barn att förstå det och släppa rädslan.
Försöker att komma nära henne och komma till ro.

<3
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar