söndag 25 oktober 2015

Joodå så att...


Helg och höstlov för barn och ungdomar.
Ja då vaknar man upp riktigt tidigt som vanligt en lördag och tar fram en underbar bok och gottar ner sig under täcket.
När jag väl tar mig upp ur sängen och det är dags för tandborstning tittar jag mig själv i spegeln och ler...
- Välkommen till en ny dag Linda :D
Man ska vara snäll mot sig själv.
Bara njuta av livet trots att kroppen ibland kan vilja något helt annat än vad ens själ vill...
Samarbete och kommunikation med sig själv är nyckeln till lycka, så ni vet ;))
Istället för att ta mig till Hålan för lite jam och musik så blev det vila och skoj här hemma istället.
Hade ju fått min dos av trevlig social kontakt i fredags så jag led inte.
  

Så sant som det är sagt.

<3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar