måndag 12 oktober 2015

Vår tripp...





Underbar dag i Stockholm med den som har den största platsen i mitt hjärta.. min dotter.
Skrattanfallen avlöste varandra och bägges tårar rann nerför kinderna under dagen.
Det är så härligt med komiska grejer :))
Efter en hel del vilande och en förkylning som gick över på 5 dagar som de flesta av mina få förkylningar har varat.. skumt :)).. så tyckte vi att det var dags att ha en liten mysdag och samtidigt handla hem lite kombucha och annat gott och nyttigt.
Försöker bli av med någon sorts obalans i kroppen som har blivit tydlig under en period.
Vataperioden är ju här och min vataobalans blir tydligare.
Vilka brister och vilka obalanser är det som gör att man tappar så mycket hår?? Var läste jag det?? hmm... nåja jag väntar på ett tecken där jag får reda på vilken ayurvedapraktiker/läkare jag ska välja och var i vår vida värld jag ska ta mig.
 



Vi tog oss b la till Paradiset matmarknad på Söder där de har ekologiska varor och restauranger med mumsig och nyttig kost.
Myslunch :)

Jag älskar att strosa runt på Söder i alla kvarter och titta på människor och allt som finns.

Vid hemkomst var kroppen som den var och vid uppvaknandet dagen efter så förstod jag inte hur jag skulle kunna röra mina olika kroppsdelar haha.
Det tar att ha sådana aktiva dagar måste jag säga, men kul är det och så värt det.
Jag är glad ändå liksom.
 

Ja men visst är det så och vad det är härligt när det sker :D

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar