torsdag 12 november 2015

Den bästa jag har...


Idag går min sol, min stjärna, mitt hjärta och min bästa vän sitt 17e år på denna jord.
Mycket har hon gått igenom och fått lärdomar om, och är bland den klokaste jag vet.. (ibland beter hon sig som hon vore min mamma, men det har väl att göra med min väldigt unga ålder kan jag tro ;) :)))
Snart är det då dags att flyga ur boet och vi bägge får för första gången i våra liv bo helt själva.
Dock är våra band så starka att det kommer väl gå sådär kan jag tänka mig :D
Åren går så otroligt fort och vi har verkligen haft en väldigt nära relation genom alla dessa år.
Är tacksam över att hon inte har skämts över mig och alltid kunnat hålla min hand som liten, alltid gått armkrok och kunnat ge kramar och pussar trots att kompisar har varit bredvid.
Är så otroligt tacksam för min dotter och allt vi delar med varandra.
Vi tar del av varandras liv och kan prata om allt.
Finns väl vissa saker bägge har privata men allt det andra...
Det är en lättnad att hon ej faller för grupptryck och bara är den hon är.
Hon är ibland mer vuxen än vad jag är så jag har det otroligt lugnt :))
 
Älskar dig mest av allt min underbara tös <3

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar