måndag 16 november 2015

Nymånen, drömmar och sådant som rör om...

Det börjar ordna upp sig med hur jag får en ganska full vecka att ta allt med ro och verkligen balansera allt så det fungerar utan stress, och kunna prioritera och inte anpassa mig efter alla andra.
Att jag faktiskt lyssnar på Mig och planerar allt rätt.
 Slutet på förra veckan bjöd på glädje, skratt och mys med dotter och familjen, ompyssling till mig själv och ett fantastiskt eftermiddags/kvällspass för ajna chakrat (tredje ögat/pannchakrat).
Många punkter i ansikte osv som behöver stimuleras för att bli välmående och sen alla ljud och vibrationer som verkligen är magiska för kropp och själ... mycket med det där :)

Natten till fredagen bjöd på en hel del märkliga och till viss del jobbiga drömmar som vanligt.
Nymånen som inträdde den 11 november gjorde något med mig.
Med denna nymåne kommer allt det vi omedvetet och medvetet försökt stoppa undan inom oss själva att vilja komma upp i ljuset.
Vi behöver öppna upp alla knutar och det som vi packat in och inte orkat eller velat pga smärta eller rädslor ta oss an.
Vi behöver läka på riktigt.

Avslöjar en liten del av en dröm som jag hade för några dagar sedan..


Jag gick med några människor nedanför en ganska hög sluttning med små avsatser där apor stod och kastade pinnar mot mig.
De var ungefär på mitten av denna sluttning och jag kände mig både lite rädd och lätt irriterad.

Budskap med Apa från Solöga:
"Skapa utrymme åt kärleken i ditt liv.
Min gåva till dig är livslång kärlek.
Här handlar det om att ge sig själv tid att älska.
Låt inte arbete eller intressen ta överhanden i ditt liv."

Det är lite komisk för det stämmer faktiskt :))
Jag har medvetet valt bort kärleken för att jag har behövt Min tid till att bli hel.
Jag har behövt ta fram den passionen jag har för det jag tycker om och göra sådana saker.
Med en kärlek i mitt liv så går oftast mycket energi åt just den personen och jag har känt att jag behövt prioritera bort det för ett tag.
Har tänkt som så att jag behöver lära älska mig själv och inte söka efter någon.
Den med rätt energier kommer säkert in i mitt liv när det är dags och när jag är redo för det.

Sedan kan min dröm tolkas på andra sätt med eftersom apan har fler budskap och vad speglar detta i mig... att apor kastar pinnar mot mig...
Nåja, jag tar till mig detta och fortsätter min resa :D

<3


  

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar