torsdag 12 november 2015

Pappas spelevink, det var jag det...


Jag håller mig inte riktigt till speciella dagar jag :))
Till viss del gör jag det såklart men ibland firas det på andra dagar än den rätta.
Han är den som alltid ställer upp och som alltid funnits som en pappa och morfar i vårt liv

I min barndom följde jag honom hack i häl när något skulle göras.
Snickra i garaget, tvätta/städa ur bilen, fix i trädgården, skidturer, mys, pingisspel då vi även tävlade i samma lag b la, cykelturer, häng på sportevenemang osv och då när jag satt och lyssnade på när han tog fram gitarren eller munspelet och spelade och sjöng.
Jag hade även ett eget munspel, gitarr och diverse andra instrument och försökte hänga på.
På kvällarna la jag mitt lilla huvud på hans mage och somnade så gott till hans andetag.

Min älskade far kommer alltid att vara en av mina bästa i livet <3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar