söndag 22 november 2015

Tänker mat...




Nu har jag som ekorrarna och hamstrarna samlat ett litet lager med de bästa (vitaminerna och mineralerna) produkterna på marknaden.
Vi försöker här att ta tag i våra vataobalanser och samtidigt försöka att inte få brist på det som verkligen behövs i våra kroppar.
Eftersom jag håller på att få bort mitt chipsberoende som orsakar en massa problem i min mage och resten av kroppen så tillverkade jag egna ekologiska och nyttigare chips på potatis och rödbetor till helgen.
Som den hmm duktiga kock jag är så blev det även en faktiskt riktigt mumsig vatabalanserande soppa så här i vintertider.
Jag försöker ju så gott jag kan, och nu ska det bli mer vegetariska och fiskgrytor som är bra för min balansering i veckan.

Mat... mat... mat...
Joo jag älskar mat i alla dess former.
Är mer än bara bränsle för mig kan jag säga :))

<3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar