måndag 16 november 2015

Vi drog iväg...



 Har haft en härlig helg med fina M.
Hufvudstaden fick sig ett besök för att besöka Harmonimässan b la.
Blev några bra inköp för min läkning och denna gång var det många intressanta utställare.
Kanske för att jag har gått i så många månader och velat inhandla lite kristaller.
Och jag blev chockad av att det nu stod fler utställare med väldigt bra priser och ett överflöd av dem.. så tack!! :D
Även att vissa som jag kände starkt för kom från Brasilien... landet förföljer mig, härligt!!
Mycket folk och föör mycket intryck, men det är bara bra det.

Som vanligt blev det att vi satt oss någonstans för att se lite folk och njuta av ett glas vin.
"Harry B James" är ett litet favoritställe just för att det är så mysigt.
Behöver dock fler tips på härliga ställen att sitta på, gärna med lite live musik :)
Vi traskade ju runt lite på Söder men hittade inga ställen som kändes bra just då.
Kroppen skriker ju efter vila och sömn under sådana och sena dagar, men dessa gör ändå gott.
Gissa om kroppen var död igår :D

Nu vet jag inte om folk fattar komik men detta är riktigt komiskt!! :))
Såg den på Harmonimässan och jag dog.
Denna kanske ni som vill umgås med mig behöver hahaha.
Eller så kanske det är jag som behöver denna hmm... :))
(Och nej, jag är inte bättre än någon annan.
Ibland behöver man förtydliga det ;)) )

Go måndag på er :*

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar