onsdag 23 december 2015

Jag känner värme, glädje och hopp...



Nu har vinternumret kommit ut.. äntligen!!
Älskar tidningen Inspire.
Den enda tidning jag köper faktiskt.
Den ger mig både glädje och styrka på min egna livsväg, och det man läser gör att jag förstår att jag är på rätt väg.
Det känns liksom i kroppen :D
Den hängde med på tåget igår då jag även blev så glad över andra människors intresse av varandra.
Att med värme och nyfikenhet börja samtala och intressera sig för andra människors hemländer osv.
Det värmde där man satt.

Lilla gos blev överlycklig över en ny plats där hon fick springa runt bland en massa ben och fötter.
Och här sitter jag och vill så mycket.
Just detta som inte är bra för mitt huvud och kropp då för mycket i huvudet och känslor som väller över får min kropp att börja varna på olika vis... när det blir för mycket att hantera.
Just idag är det så men en annan dag kommer allt vara bättre.. det är en självklarhet för mig.
Men bara att andas, rensa bort tankar och stilla känslorna en smula.. balansering :)

Underbara dag, denna dan före dopparedan.
Lyssna på vad Din kropp och Du vill göra och behöver just idag :*

<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar