lördag 5 december 2015

Min dröm del 5: ... Gothic... bohemiskt... rustikt... orientaiskt... lantligt...







(Kolla trappstegen :P )
Fortsättning då på själens må bra känsla och vad jag gillar.
Vissa saker i dessa bilder tycker jag väldigt mycket om och andra mindre, men här ser man lite på helheten och stilen.
Tycker om det maffiga men också det enkla och sådant som har åldrats.
Platsen som är mitt hem ska vara litet, inget stort kallt ställe där inte rummen används.
Jag njuter i dunkla rum.. där färgerna är lite murriga och mörka trämöbler etc är basen, och inredning från naturen samt stearinljus får samsas om utrymmet.
Mycket kuddar och textilier ska göra det hela lite mjukare och mysigare.
Sådant som är hundra år eller från t ex 50,-60,-70-talen är lite favoriter.. färgerna.. porslinet.. osv..
Är ju lite hippie över mig men också det riktigt riktigt gamla är så vackert. 

Jag är inställd på att få leva helt själv tills jag går över till andra sidan i det hem som är eller blir min oas haha.
Men det gör ingenting.
Det finns ju något som kallas särbo ;)
Dock finns det fler som gillar detta, gäller bara att den personen finner mig eller att vi finner varandra rättare sagt.

<3


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar