tisdag 22 december 2015

Singelmamman tar julveckan med ro...



Första dagen på julveckan tar dottern och jag det lugnt när vi tar oss ut bland folket.
Ingen stress känns inom mig och det är så otroligt underbart.
Väl hemma fortsätter jag på den linjen...
En paus i diskandet med något litet och gott för smaklökarna.
Bra med antioxidanter också ;)
Lillmonstret hoppar omkring med sin lilla busighet och vill få gos.
Vi har det helt enkelt bra.
Tränar och tränar på att inte få dessa stresskänslor som man är så van vid eller några andra destruktiva beteenden/känslor.
Lite små perioder av mildare MEhuvudvärk har kommit någon dag här och där samt lite små feberkänslor, men det tar sig när jag balanserar och är på min läkande stig.
Det går ju framåt när man har lärt sig känna av. 
 

Kan nog vara så, för vilka är "normala" egentligen.
Och vem vill vara precis som alla andra eller en robot ;D

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar