tisdag 8 december 2015

Vår mage är en kraftfull del av vår kropp som ska vårdas...


~ I love and accept myself.
I am strong and I am confident. ~

Alla känslorna bor här i solar plexuschakrat.. manipura.
Det är här vi tar fram förälskelsen och kärleken b la.
Elden i magen släpper fram ilskan och egot när vi är i obalans.. den skapar stressen av för mycket energi.

Vi ska hedra oss själva och vårda våra egna personligheter.

Varje dag när jag smörjer in min kropp och tittar mig i spegeln så ler jag.
Genom detta att ha förändrat min syn på mig själv har givit goda resultat till att må så mycket bättre.
Vi är var och en underbara själar i våra egna kroppar.
Det är så viktigt att förstå det i hetsen till det perfekta idealet som inte finns.
Det är kroppen.. vårt verktyg som ska bära oss genom livet och stötta vår själ att samla så mycket lärdomar som det bara går.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar