tisdag 1 december 2015

Vårt hjärta och vår skinande måne...


Släpp uuut miiig, vill inte vara inne för att kissa och bajsa!! :D
Vårt lilla hjärta.. den nya familjemedlemmen, lilla Luna.
Vi tog oss an denna sötis som inte är ett år än från ett par som ej kunde ha henne kvar.
Luna betyder "Måne" och ja månen är speciell den :D
Hon vågade ty sig till oss efter bara en liten stund och beter sig nu som en liten hund.
Denna tös vill inte sitta i buren utan ska vara med oss och gosa massor.
Hon blev helt galen första gången hon hade varit ute i lägenheten och sedan fick lov att gå in i buren.
Stod och skakade burdörren haha.
Men nu är hon lugnare, fast vill helst vara fri såklart och det gillar vi.

Jag fortsätter att försöka bli av med alla grejer som vi ej behöver mer.
I söndags fick vi ju även besök av fina vännen M och hennes dotter.
Riktigt trevligt en adventsdag.
De rotade runt lite bland alla grejer och hittade lite smått och gott :D
Det tar på mig och mitt huvud och med allt som jag har gjort de senaste veckorna.
Så idag försöker jag vila lite mer.. dock är min kropp rastlös nu när den börjar att bli utmattad.
Känner mig helt hisplig i kroppen.
Vatan... ja den där obalansen ska inte bli min död :))

<3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar