torsdag 10 december 2015

Vi njuter vi... mest hela tiden...



Det är så otroligt mysigt...
Fick sällskap av lilla monstret Luna vid tidig frukost häromdagen.
Hon var superlycklig och helt till sig när hon hoppade upp och ner från soffan och sedan lade sig bredvid mig och kollade in tvn och njöt av kliandet och lite massage.
Några tuggor av frukten gick snabbt ner, och som vanligt när hon blir överlycklig och till sig så får jag plocka dessa bajskulor.
Men mysigt var det, jag lovar ;D

För en stund sedan kom jag hem från det sista yogapasset på Shanti för terminen.
Tror jag blev helt klubbad av vad det gjorde med mig.
Helt plötsligt började en låt spela för oss.. den för det inre barnet vi brukar ha som mediation.. "I am"..
Häftigt, och det hade väl en orsak kan jag tro ;)
Vet att iallafall jag behöver göra ett yogapass för mitt inre barn igen, var ett tag sen nu.
Skratt blir det alltid och mer kommer här hemma.
Tänk vad skönt det kan vara att skratta :D
Men så fort jag satt mig på cykeln för hemfärd blev jag piggare.
Och nu sitter jag här i soffan med hett vatten i min flaska och känner mig glad.
Av ingen orsak alls.. bara njuter och ser framemot nattens drömmar, skön sömn och en ny spännande dag imorgon.
Vem vet vad som ska ske...

Natti
<3
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar