måndag 18 januari 2016

Det bara är, finns och kommer...



Har fått till mig mycket med kärlek nu under en lång period.
Kärlek som är så fint och skönt att ha här inne.
Att se allt lite annorlunda och därmed få en så mycket bättre och rogivande känsla av det.
Allt kommer och går...
Men vi är alltid vår egna bästa vän och följeslagare.
Känner mig så trygg och glad av det på något sätt.

Och jag är under någon sorts rensningsperiod.
Efter att kroppen är som en samlare, både på det bra och mycket av det dåliga som kändes som att jag snart skulle explodera fysiskt, har nu övergått till en mer lätthet.
Med detta kom ännu några symptom som behöver få bort det resterande.
Men glädjen och förväntningen på hur bra jag ändå mår själsligt och allt som ska komma härnäst ger mig lite fjärilar i magen.
När man har lärt sig att tänka om och lite annorlunda på saker (dock inte färdigstuderad) så går och är allt så mycket lättare.. livet bara är så här liksom :D
Alla upplevelser och intryck med alla våra sinnen vi får varje dag skapar ju hur mycket som helst i våra liv och med oss själva.
Det i sig är otroligt häftigt kan jag tycka.

Nu ska jag vila, värma mig, andas och inta ett antal droppar älggrästinktur (sprit, jodå det fungerar :)) ) för att rensa ur det sista.
Och än engång.. hur fasen kan jag känna sån lycka och tacksamhet av att ligga i ensamhet här hemma med allt som är?
Svaret är inte svårt för mig... Livet och allt det kommer med... Allt jag får uppleva på insidan som kommer från yttre och andra faktorer.
Alla kanske inte förstår det jag skriver om, men jag låter det vara så.
Det är ju min egna resa till att bli hel och medveten om allt som är :)

<3

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar