onsdag 6 januari 2016

En dag med mycket intryck...


Tre generationer och så mycket vilja och kärlek.
Trötta men vid gott mod och skratt.
Vi två åkte till hufvudstaden och det gigantiska köpcentret "Mall of Scandinavia" som jag ogillar att de byggde med mamsen då hon behövde lite kläder. 
Vackert dock vissa delar i det (för "space-igt" för min smak) men inte vackert för människans materialism, beroenden som skapas, natur och klimat.
Därav bilden nedan som visar hur vi suddas ut av det vi skapar...
  





 Åren går snabbt och man märker att föräldrarna och min dotter faktiskt blir äldre och äldre.
Ibland behöver man stanna upp och faktiskt inse det.
Fast föräldrarna inte alltid gör det och förstår att man ibland behöver det för att komma i balans.
Men jag som dom bryr oss inte om åldrar, utan bara vara som man är och känner sig.
Dagen gick ändå rätt bra med tanke på alla intryck då vi satt oss och vilade mer än vanligt.
Dock var dagen efter bara en dag för balansering av min kropp och själ.
Inte mycket blev gjort då heller :))

<3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar