söndag 10 januari 2016

Hej du vinterland... jag finns här idag, men kanske inte imorgon...


Godmorgon kommer just nu med ett goddag :D
Behövde en morgonmeditation då konstiga saker sker inom mig och energierna är underliga (som det känns), 
när kroppen spritter men Jag känner mig lugn.
Den gör liksom som den vill på nåt sätt.
Låter mysko men så det känns :))
Bergskristaller behövde vara med fick jag till mig då även en sten rullade ut från under kudden till mig där jag satt och skulle påbörja meditationen.
Det bara känns och visar sig som en bild i huvudet, och när man inte lyssnar riktigt så vill den väl visa sig på riktigt eller nåt.
Nåja skönt var det trots att det känns som jag har svårt att fokusera just nu... (vata).. vik hädan denna vinter säger jag haha.

Detta behövdes läsas idag både av mig och så många andra.
Vi behöver bara flyta med... vara i det som kommer och älska livets alla skiften.
Det är då vi kommer att må som bäst i vår kropp och själ.
För allt hänger ju ihop när det handlar om att bli hela, friska och välmående människor.

Önskar er en ny fin lärorik dag från min oas här i snöyran utanför fönstret :*

("Rubriken" betyder inte att jag som människa vill försvinna från livet utan bara att man förändras hela tiden... energin osv.. )

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar