fredag 29 januari 2016

Jag vaknar upp och ser mina mål.. mål som är oändliga och som egentligen är ett liv...


Mitt mål just nu är att bli hel som människa.
Få allt balanserat inombords så inga symptom bildas och få rensat mitt inre på gamla cellminnen, känslor som fastnat och byggts på som gifter, samt kunna bli så balanserad så destruktiva mönster och beteenden inte längre existerar och inga giftiga känslor osv får sitt fäste inombords.

Jag vill leva med mina drömmar och passioner.
Vill inte gå efter andra, utan bara det som Jag klarar, behöver och vill.
Världen är byggd på lögner av förgiftade obalanserade människor.
Vill inte följa flocken längre utan vill vara välmående och frisk.
 Finns inga ursäkter eller hjärntvätt som ska få styra min kropp, hjärna och själ.
Jag ska leva fritt och förhoppningsvis bli fri från min "sjukdom".. mina obalanser så jag kan Leva och göra alla projekt/arbeten som jag brinner för, som jag har i mina tankar.

Det roliga är de nya avsnitten av "The X-files" (Arkiv X) som nu har börjat igen.
Lögner... lögner... ja detta är en serie, men oj vad rätt i tiden den är trots att den har funnits sen 90-talet.
Den tar upp just detta... lögner.. konspiration...
Vad vet vi människor egentligen, vad är en illusion och vad är egentligen evidensbaserat.
Vilka kan vi egentligen lita på.. samhället, världen..?
Vi blir ju ständigt hjärntvättade och matade med lögner.
Vi lär oss att ljuga med ord och med ögat.
Photoshop, makt och pengar och "vita lögner".. rädslor... som kommer från Egot...från oss obalanserade människor...
Vi måste vakna upp och förstå.

Vi drar ofta till med orden, ursäkten.. jag själv måste komma dit eller jag måste inse det själv...
Ja men när, när man ligger döende?
Ganska komiskt egentligen.. är inte det en ursäkt från vårt Ego/hjärnan pga rädslor och att mycket blir mer komplicerat eller jobbigt?
Lite och fundera över kanske ;D

<3 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar