fredag 15 januari 2016

Min dröm och vägen till att bli hel...


Ja nu kör jag.. lycka, balans och harmoni ska segra över rädslor och andra svåra obalanser.
Den långa resan till läkning, lärdomar och drömmen är bokad, och ja skräcken att åka själv viftar jag nu engång för alla bort :D

Jag har bestämt att bli hel, och jag har känt att detta år kommer bli det år då jag kommer ta allt ett steg längre.
Varför bara tänka sin dröm?
Har gjort några av mina stora drömmar tidigare i livet och nu är det dags för nästa.
Och det bästa av allt är att detta är en resa för min läkning till ett riktigt välmående liv.
Ett stort steg i rätt riktning.
Är så tacksam att jag får göra hela den här resan och att ha fått gå denna långa väg i mitt liv med alla dessa lärdomar och uppvaknanden :)


Dessa kort kom till mig för några dagar sedan.. precis då jag tog modet till mig, skippade rädslan och bokade min resa.. min dröm.
Hur det än blir så är det menat så.. och jag längtar.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar