onsdag 27 januari 2016

Sovrums förändring...


Hade gått och tänkt länge på att möblera om mitt sovrum.
Förr fick jag lov att flytta sängen pga för mycket andlig aktivitet när jag låg där för att sova.
Sen är det ju dessa currylinjer (kraftlinjer) som finns och korsen som blir utav dem.
Vår kropp förlorar kraft och vi sover eller arbetar sämre osv om vi vistas för länge på en currylinje eller i ett currykryss.
Jag känner att sängen inte stod så bra till och att en förändring behövdes.
Efter sängens omplacering sover jag nu hur bra som helst, och andra natten sov jag från nio-tiden på kvällen till vid sju på morgonen.. fantastiskt :D
Jag är ju mycket för att allt inte ska stå så rakt efter väggarna.
Sängen står även nu lite snett och magkänslan kändes helt enkelt rätt :))
Men behöver mer gamla tavelramar, mattor, kandelaber och eventuellt mer tyg för att göra allt komplett.
Vill helst inte handla, men något loppis besök får det bli i vår eller i sommar.
Man kanske hittar något på min Indienresa för billig penning, det visar sig.
Mys i massor i oasen blir det nu.

<3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar