fredag 1 januari 2016

We do it together...


 Hur läcker är inte denna bild... en vanlig man som utför sin passion...
Skulle bara kunna sitta och njuta av en sådan syn, eller vara nära och skapa tillsammans...

Den första januari...
och jag börjar med att lyssna på kroppen och vila.
Med glädje kollade jag på filmen "Burnt" med den otroligt vackra Bradley Cooper i huvudrollen.
Vilka ögon den mannen har :D
Men det som fångade mig var gemenskapen, samarbetet och kärleken bland människorna.
Att inte döma, utan ibland förstå och finnas vid den människan som har hamnat lite snett pga av saker som sker i livet, och som man kan ha svårt att hantera själv.
Tilliten, tålamodet och faktiskt jobba på den obalansen man har då man måste lära sig släppa kontrollen.
Att bara kunna vara utan press och krav.
Allt går som det går och det blir bra ändå.  


Den holländska filmen om två killar som kommer varandra nära var nästa film för mig.
Det var en sådan stark känsla man fick ta del av från dessa två.
Att vara sann mot sig själv och faktiskt gå efter sina riktiga känslor från hjärtat är så viktigt för att må bra. 
Det var fint att se och jag själv kände den starka kärleken.

Så vara sams med dig själv och vara sann är det jag rekommenderar för oss alla.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar