måndag 1 februari 2016

Lugn... bara lugn...


Med en tidig morgon kokades det lite yogite, 
och fram kom den fyllda pärmen med holistiska yogapass.
Idag valde jag detta underbara pass som är på fotot och meditationen efteråt med "Kirtan Kriya" gillas mycket.
Det känns ordentligt med värme, pulseringar och vibrationer.
En häftig känsla.

"Live through consciousness, not through emotion"

Just nu känns det som det kokar bland människor runt om i landet.
Det triggas pga speglingar, och många vill få ut sin frustration på de som tror de har makt eller de som sorgligt nog har makt men som använder den genom sina egna åsikter och tankar från sitt ego.
Det är tumult och jag orkar inte ens ta in det.
Mitt i bland det där så finns bubblan som bara väntar på efterskalvet och sen pusten då allt är över.
Jag väntar och försöker hålla min obalanserade pitta lugn :))
Det går faktiskt bra, mina känslor känns mer lugna än de har gjort förr.. inte upprörd över dåliga saker som sker, destruktiva människor eller min egna destruktiva del som kan dyka upp.
En dag förstår vi alla, och ibland är hetsen mot något det som gör att allt blir så mycket värre.

Nej nu går jag och kryper ner under täcket och läser min bok om kärlek och pirrande förälskelser.
Bra mycket bättre kan jag tycka ;)

Natti och dröm så sött :*

<3 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar