söndag 28 februari 2016

Sköna söndag med den bästa jag har...




En god vegetarisk lunch intogs innan dottern och jag tog oss ut i det underbara solskenet på en promenad.
Höjdrädslan är inte att leka med, men jag bara njuter :D
Vi har alltid så mycket att samtala om... om livet.. och jag är så otroligt tacksam att vi står varandra så nära och att jag får följa henne på hennes livsväg.

Igår ägnade jag många timmar på att fylla i ansökan för visum.
Jag andades och jag mediterade för att lätta på kaoset i huvudet.
Förr fick jag alltid "MEfeber och migrän" av minsta lilla, och igår var glädjen stor av att klara av detta utan dessa symptom.
Erkänner att jag blev riktigt slut och att huvudet blev som en tryckande boll, men jag klarade att hålla balansen och de otroligt jobbiga symptomen utom synhåll.. wohoo!!

Och idag... ja då vann jag även en tävling!!!
Efter att ha tillämpat attraktionslagen och på ett speciellt sätt attrahera detta inom mig så fungerade det :D
Det har fungerat förut med, men man måste komma på rätt "snits" och det är lite klurigt :))

Dotter och kaninmys... vår sötaste glädje-, kärleksspridare.
Med detta avslutar jag denna sköna söndag med att krypa ner under täcket och få drömma fina drömmar.
Hoppas att ni får detsamma :*

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar