lördag 20 februari 2016

Varning för eufori...


Haft några dagar med lite studerande där jag försöker få in saker i huvudet tills dagen för resan är.
Min hjärna är inte läkt efter allt jag utsatt den och resten av kroppen för men det tar sig.
Kan iallafall läsa lite nu utan att få migrän eller värsta symptomen för minsta lilla.
Och jag slipper hela tiden läsa samma rad tusen gånger för att få in det.
(Infoböcker/text är jobbigare för huvudet än romaner etc)
Men försiktigt försiktigt tar jag detta för att inte skada den mer.
Klockren och intressant läsning blir jag bara så euforiskt glad av :D
 


I veckan gav yogafröken en låt till oss i gruppen som vi kunde meditera med.
"I am light" med India Arie.. kan bara säga Underbart och precis så!!
Dagen efter fick jag " Live light, travel light, spread the light, be the light" till mig vid frukosten.
Kan bara tacka och ta emot.
 

Och då var det lördag.. Igen.
Och som med åldern så bryr jag mig egentligen inte om vilken dag det är heller... dagvild som jag är.
Synundersökning, solglasögonköp och en massa ärenden har gjorts de senaste dagarna.
Velig som jag är har jag nog drivit glasögonförsäljarna till vansinne, men jag gillar dom :D
Lite lealös i kroppen, men jag klagar absolut inte.
Idag blev jag även överlycklig när pappsen hade gjort en jättefin grind för vår kanin så att hon kan springa fritt utan att vi behöver stapla möbler för vissa dörröppningar.
Blir en till och kan inte tacka nog för det och besöket <3

Jag skippar melodifestivalen och njuter istället av annat.
Älskar livet, och jag tror banne mig att livet älskar mig också haha.

<3
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar