torsdag 11 februari 2016

Vissa kvällar...


För några dagar sedan drog jag detta kort.
Dagen därpå kom även dessa ord till mig i flödet av bilder på instagram, då mina ögon fastnade just för dem.
De vill säga mig något... ;)

Häromkvällen satt jag och dottern på golvet i hallen då hon även ville dra orakelkort för sin egen del.
Det är riktigt mysigt att ha våra oftast djupa samtal och diskussioner på mattgolven :D
Hela familjen samlad och då vår kanin inräknad haha.
Hon ska vara med såklart och lägger sig tillrätta bredvid oss.

Dotterns kort stämde precis med det vi samtalade om någon timme innan, att hon nu verkligen behöver jorda sig och släppa/rensa ut gammalt skit... mm mm.
Det är så klockrent vareviga gång :D

Älskar att ha en sådan nära kontakt med min tonårsdotter.
Är så stolt över henne med allt som har varit och hur hon är <3
För mig är det viktigt att ha en nära och bra relation med sitt barn.
Kan nog inte ha det bättre som tonårsförälder.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar