onsdag 9 mars 2016

Det fortsätter här hemma... rensningen...


Min mysigaste vinst från SantaNi :)
Denna dress kommer följa med mig till Indien helt klart.
Blev så jäkla glad över att ha lite tur då och då.. så tack!!

Mellan rensningar här hemma, flängande för ärenden och diverse annat så blir det en hel del vila.
Ett måste för mig och egentligen för alla.. vi behöver stanna upp och ibland vara helt ensamma också.
Underbart skönt :D
 

Det blir mycket när vi får besök för lilla sötisen.. lite slut blir hon nog.. mer fötter att vara runt :D
Hon är som en liten svans efter en hela dagarna och det ska gosas och busas.
Hon vill gärna vara med också vad man än gör.
Härligt med djur.

Nu önskar jag bara att jag får bort allt som ska till stadsmissionen och allt det som ska säljas.
Så snälla ni, kom och köp våra billiga grejer för vill inte ha för mycket här hemma som tar onödig plats ;)

Sov så gott och dröm fina drömmar.

<3

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar