måndag 14 mars 2016

Film och åter film...


Dagen efter min lite mysko dag då konstiga känslor i mig dök upp så tittade jag på denna (oscarsvinnande) känslosamma film.
Det var som att jag själv upplevde hemskheterna.
Strålande skådespel av pojken, och ja tårar flödade som vanligt :/
 

Vilka har inte sett Rockyfilmerna när det begav sig?! :D
Älskar dom än idag efter att jag såg dom gång på gång som yngre.
Stallone tycker jag fortfarande är en grym skådis i en ny boxningsfilm.. han passar där.
Är det bara jag som hmm gråter glädjetårar i massor av dessa??
Jag är otrolig... :))
 

Vet inte om detta är en riktig skräckis eftersom jag är van vid dom, men den var helt okej ändå.



(Underbart läckert slott med inredning där jag gärna vill bo!!)
 

Ålder.. vad är det egentligen.
Många säger att man är medelålders och rätt "gammal" vid 40, men att snart vara där är som att vara som 20 för mig :D
Att leva och se hur man förändras är ganska häftigt kan jag tycka.
Har inga som helst problem med att åren går, och denna gudomligt vackra kvinna i filmen vill jag bara krama om och vara med på livets alla äventyr som inte bara sker i yngre ålder.
Livet kommer med sorg ibland, men även med massor av glädje och kärlek.
Man måste leva när man lever.
  

Ännu en film om människan och dess vilja att förändra.
Dock är denna mer åt det lite komiska hållet fast ändå inte, och det fungerar en dag när man behöver lugn och ro.
Ja åren går... och Redford är fortfarande en mycket stilig man :D

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar