tisdag 1 mars 2016

Vilken dag!!! ....




Efter en lördag med en helvetisk haha visumansökan som ska fyllas i utav en som inte har en frisk hjärna och en lite mer fysisk söndag så blev gårdagen så mycket bättre än vissa delar av helgen ;D
Jag balanserade faktiskt bra där så jag mådde helt okej när vi skulle ha vår dagsutflykt dottern och jag.
Nu var resan till hufvudstaden till för att fixa visumet i första hand, men det gick fort och superbra (trots att jag har hört/läst det omvända), så vi strosade runt till våra ställen för att köpa hem kombucha b la i det underbara solskenet.
Av att allt flöt på så bra så kände jag återigen den där starka tacksamheten och lyckan.. hur kan man bli så euforisk glad för sådana små och vanliga grejer undrar jag?! :D
Tror jag börjar bli knäpp och älskar det haha.
Saker bara kommer till mig nu igen och jag märker att jag tänker annorlunda innan och känner en sorts bra närvaro eller mer energimässigt som jag inte kan förklara.. låter helskumt jag vet.
Men detta ska vara som en dagbok för mig som jag kan gå tillbaka till och läsa för att utveckla och öka mitt välmående både andligt/själsligt och kroppsligt.
Vi tog det väldigt lugnt igår iallafall med massor av skratt och samtal om allt och lite till :)
Åt gott på den ekologiska matmarknaden "Paradiset" på söder, som även hade rabatt när man handlade.. super!!
Jag var slut sen efter alla intryck och promenader som vanligt trots att det var en smula bättre än det brukar.
Jag börjar lära mig att sortera och sätta lite "skyddslappar"/lägga skydd om mig när vi är ute sådär.
Den fysiska kroppen är inte den bästa men det kommer den att bli såsmåningom ;)
Men det är en bit kvar av mitt lärande dock :))

Kom sen hem till en överraskning då reseinfon och en gratis reseyogamatta låg i brevlådan.
Hur glad blev man inte då?!!
Tacksam så in i helskotta.

Jag sprider lite av det ljus, hopp och lycka som jag har inom mig till omvärlden :)
Godkväll önskas från mitt hörn i soffan :*

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar