söndag 17 april 2016

Musikalafton...





I fredags var det dags att ta sig till dotterns skola då de hade musikalafton med esteterna och musikalinriktningen.
Hon och de andra ungdomarna var superduktiga i allt de gjorde.
Det krävs mycket av dom för att göra dessa framträdanden och förstår att de var rätt slut efteråt.

Att vara med i musikal var min dröm när jag var yngre då jag ofta tittade på musikalfilmer och drömde mig bort :D
Kul att dottern själv valde denna väg och dessa erfarenheter/lärdomar.
Jag rekommenderar verkligen det Estetiska programmet på gymnasiet då alla ungdomar på denna skola iallafall är sig själva och verkligen vågar vara som de är.
De är även så omtänksamma och stöttar varandra hela tiden.. fint att se.

Vi kom hem till den här... Luna var lite seg och ville vara nära oss...
Jag är en stolt mamma till den fina själ min dotter är.
Att se henne ständigt utvecklas och vara den som jag alltid kan lita på.
Hon är den bästa som finns på denna jord, och jag är tacksam och lycklig över att få följa henne i allt hon gör och är på sin väg i livet <3

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar